Mi primer post


¡¡Qué bonito!! ¡¡Ya bloggeo y todo!!

Bueno, esto es entre una prueba y un experimento: trataré de escribir a cerca de la didáctica de la física y la química y no decaer en el intento. Por el camino seguro que dejo todo tipo de comentarios, algunos interesantes otros no, pero se trata de ir haciendo camino.

Un saludo al mundo!! (Oye, que acabo de entender el sentido del típico “Hola mundo” que todo principiante en programación teclea en su primer print… qué bonito😉

Aida Ivars.

5 comentarios en “Mi primer post

  1. Ale, que te sirva para estar al día y relajar el cuerpo serrano escribiendo sobre lo que te gusta y apasiona.

    Pero cuidadín que ya te has dado cuenta que esto vicia y puede comer muuuuuuucho tiempo si no te “limitas”.

    Ahora falta empezar a darle publicidad entre los amigos y demás para que empiecen a venir.

    Me gusta

  2. Gracias por estar siempre ahi! Si te esfuerzas y se que lo haras conseguiras lo que quieres, no dejes de ser tanalegre y optimista, me gusta, animas a cualquiera que este a tu lado, es un persona increible. Gracias por creer en todos ts amigos y creer en mi, en muchas ocasones me pregunto que hubiera sido de mi si no te hubiera econtrado.
    Eres una pasada y seras una pasada de profesora.

    Me gusta

  3. tema: usabilitat
    Bon dia, em sembla que falta un botó clar de contacte.

    Tema: TIc i llibre de text / progr i unitats did a les opos sense llibre de text

    enlloc he vist que sigui obligatori incloure un llibre de text (he fet de formador en les sessions gratuïtes de preparació de la progr i les unitats didàctiques que s’han organitzat per a la gent que es presenta a les opos). He vist per sobre el teu web i és una bona base, excel·lent, per a posar materials per a la classe. Fins i tot pots penjar la progr i les unitats did demanant prèvia contrassenya; (quedi clar que a mi no m’interessa pq sóc de Filo i ja tinc 53 anys (!) ; estic a l’Acesc com a vocal de formació). El llibre de text és -i era- un bon suport a les classe s presencials. Ara a les univ s’usa el campus virtual com a eina habitual (mira la de Castelló o la Pompeu). Com a suggeriment per a treballar amb l’alumnat dels insti mira el moodle com a eina de suport (si no ho coneixes, m’ho dius o ho mires a moodle.org); ei! t’ho recomano molt si no ho coneixes. Però de cara a les opos, no passis al tribunal per l’esquerra, pensa en l’audiència que tens al davant: vull dir que els presentis els materials del web, però també un dossier annex amb paper (en pa-per!) amb la impressió de la primera pag dels webs referenciats.
    Salutacions.

    Me gusta

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s